بازدید فرماندار قرچک از یک واحد بلورسازی

مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قرچک، از بازدید فرماندار قرچک به همراه مسئولان شهرستان از کارگاه شیشه‌گری فوتی و بلورسازی در راستای حمایت از تولید داخلی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، مجید ژاله‌نیا، مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قرچک، اعلام کرد: در راستای برنامه دوشنبه‌های تولید و به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، حسین فخاری فرماندار شهرستان به همراه مجید قیصرپناه معاون برنامه‌ریزی و توسعه، محسن زنگنه مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک و نمایندگان بنیاد علوی و برکت، از کارگاه شیشه‌گری فوتی و ساخت بلوریجات در نزدیکی روستای صالح‌آباد بازدید کردند.

ژاله‌نیا افزود: این واحد تولیدی با اشتغال ۵۰ نفر به صورت مستقیم، سالانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تُن محصولات بلوری تولید می‌کند که بخشی از نیاز بازار داخلی را تأمین می‌نماید. بازدید از این واحد تولیدی با هدف شناسایی موانع و مشکلات صورت گرفت تا به بهبود شرایط کاری و رشد تولید کمک شود.

او خاطرنشان کرد: در این دیدار، بهره‌بردار این کارگاه مشکلات خود را مطرح کرد و با دستورات لازم از سوی فرماندار، تصمیم‌گیری برای حل این مسائل به ادارات مربوطه ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072301726
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha